zondag 22 april 2012

Dag 113 (en 111 en 112)

Vanmiddag haakte ik op mijn gemak de 2 achterstallige granny's en de granny voor vandaag :-) Ik ben aan mijn laatste bol antraciet begonnen... Gelukkig kan ik komende week weer nieuw garen bestellen :-) Vanavond haakte ik 3 blokken van 4 aan elkaar, daar haakte ik nog 4 (2 x 2) granny's aan en dat haakte ik weer aan het stuk van 14 (2 x 7) dat al in elkaar zat. (Ik bedenk me nu dat foto's maken misschien handig was geweest...) Het geheel van in totaal 30 granny's haakte ik vervolgens aan het stuk van 60 dat al een tijdje in elkaar zit. Helaas kwam ik er toen ik klaar was achter dat ik de lappen verkeerd om had liggen... Alles uitgehaald en weer goed in elkaar gezet! Het afwerken komt morgen wel! De foto van mijn deken in wording komt ook morgen (ofzo ;-))
Ik heb wel mijn stapel granny's van de afgelopen weken op de foto gezet! Kijk maar ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten