maandag 25 maart 2013

Mutsje op verzoek

Pas geleden bood iemand op Twitter een grote doos vol meisjeskleren aan. Daar had ik wel belang bij! Zij stelde voor om te 'ruilen': ik de doos met kleren in ruil voor een gehaakt mutsje naar een patroon van Maandagdaandag.blogspot.com. Goede ruil! De doos met kleren heb ik al ontvangen en opgeruimd :D Ik bestelde garen bij Woolly.nl voor het mutsje. Afgelopen zaterdag werd het garen bezorgd. Gisteren begon ik aan muts 1. Die maakte ik vandaag af. Helaas klopten de verhoudingen niet, dus hup aan de slag met muts 2. Die zag er al beter uit, maar was toch wel ietwat klein... Daarom haakte ik ook nog een muts 3! Volgens mij is die goed gelukt! Helaas sliep mijn lieftallige model toen ik de muts af had, ik heb er dus nog geen foto van :)

Hier mijn lieftallige model met mutsje 3 en mutsje 4 :D





Geen opmerkingen:

Een reactie posten