vrijdag 13 januari 2012

Dag 13

Net op de valreep van 13 januari had ik 5 granny's af :-D (afwerken moet nog...) Begin deze week maakte ik 5 identieke granny's met een licht 'hart'. Vanavond maakte ik dezelfde granny's maar dan met een donker 'hart'. Het idee is namelijk om ze om en om te gaan gebruiken. Of in elk geval evenveel van beide varianten. Nu loop ik dus, na gisteren niet gehaakt te hebben, weer lekker voor op het schema :-) Het was vanavond wel haken met hindernissen: kat Pumba op schoot/mijn draad/m'n haakwerkjes en 2 kittens die met een granny onder de bank doken... Het blijven leuke beesten, die katten van ons ;-)


Als ik dit weekend tijd (en zin) heb, zal ik eens na gaan denken over een patroon. Ik weet al dat ik af en toe oranje toe zal voegen (tip van collega: af en toe een klein kleur accent). Ik heb voor oranje gekozen omdat we in de woonkamer een oranje muur hebben :-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten