vrijdag 6 januari 2012

Gepimpte vaas

Pas geleden twitterde @ByMiekk een superleuk idee om lege glazen groentepotjes om te toveren tot hippe waxinelichtjes houders. http://bymiek.blogspot.com/2011/12/recycle-inspiratie_17.html
Bij het gebrek aan een leeg glazen groentepotje, nam ik mijn pas gekochte Ikea vaas onder handen :-). Ik heb met het garen Line, gekocht bij Ma-ak (@tweetmaak), een lange ketting lossen gehaakt. Bij R&B Textiel had ik dinsdag een rolletje dubbelzijdige tape gekocht. Hier heb ik de vaas mee omwikkeld, en hierna is de ketting lossen er tegenaan geplakt.
Mooie papieren bloemen, gekocht bij Djello (@Djello_Maureen), in de vaas en dit is het resultaat!

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee! En eigenlijk zo eenvoudig! Die ga ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blij! Ik vind die bloemen echt leuk en daar krijg ik helemaal zin van om zelf papieren bloemen te fabrieken!

    BeantwoordenVerwijderen