zaterdag 21 januari 2012

Japanse bloem

Sinds vanmiddag ben ik een beetje actief op Pinterest :-) Zoveel moois, ik voelde me een kind in een snoepwinkel ;-) Van al het moois dat ik op het gebied van haken gezien heb, koos ik de Japanse bloem uit als eerste projectje. Ik heb Catania garen gebruikt; lichtgeel en 2 kleuren oranje. Ik heb deze tutorial gebruikt: http://aagjedoeken.wordpress.com/2011/04/26/japanse-bloemen-tutorial/. Duidelijke omschrijving, goede foto's, dus de bloem was zo klaar :-D Er komt nog een betere foto, maar ik ben zo blij met het resultaat dat ik jullie het ook graag meteen laat zien!


Update (en betere foto :-)):
Het zijn er al 2!

1 opmerking:

  1. Ja, pinterest is echt verslavend, he? Superleuke dingen staan er, elke keer ontdek je weer wat nieuws.
    En jouw japanse bloem is ook prachtig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen