dinsdag 17 januari 2012

Dag 17: Haken bij de bloedbank :-)

Manlief mocht vandaag bloed geven bij Sanquin. Ik ben zelf ook donor maar mag tijdelijk geen bloed geven (als je wil weten waarom niet, vertel ik het je graag maar niet op mijn blog ;-))
Ik ging met manlief mee en nam mijn haakspullen ook mee. Na een heerlijke wandeling naar de bloedbank ging manlief de keuring in en begon ik te haken. Terwijl hij bloed gaf, ging ik lekker verder. Het personeel vroeg of ik aan het breien was, nou nee! Ze vonden het erg leuk om te zien en vroegen ook wat het moet gaan worden :-). Ik vertelde dus trots van mijn 366dagen project :-D. Na de afname dronk manlief 2 koffie en ik een rooibos thee terwijl ik m'n granny afhaakte :-)
Thuisgekomen telde ik al mijn granny's (42!!) en kwam erachter dat hij een toer groter is dan de andere stokjesvierkanten. Aangezien ik weinig voel voor uithalen, zal ik de andere vierkanten een toer extra gaan geven :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten